Lucruri in care...

4 Feb 2008

...imi vine sa imi bag pula. Din jurul nostru. Pe care le vezi zilnic si incerci sa te prefaci ca nu te deranjeaza. Mie nu'mi iese actoria si o spun pe fata. Imi bag pula in:

- Politia Rutiera [noo offence to any of our readers...], pentru ca mi'au luat permisul 2 luni. Stiu, am gresit si execut pedeapsa. Dar in cazul asta imi bag pula in Codul Rutier.
- Trendurile proaste. Ne ocupa din ce in ce mai mult timp si sunt de prost gust.
- Petrecerile de oameni plictisiti care cauta moduri plictisitoare de a scapa de plictiseala. De curand o proasta si'a dat foc intr'o discoteca, incercand sa faca un truc cu foc. Boboci, foc, copii de 14-15 ani, FOC, GRESIIIIIIIT!!
- Zilele de iarna. Mi'e frig, vreau sa stau in tricou afara!!! Nu mai vreau geaca!
- Retelele de telefonie mobila. Nu mai prinzi semnal calumea, primesti Network Busy, plm. E stresant. Si mai si costa!
- Trecerile de pietoni, taximetristii pulii, Laptaria lui Enache. Din diverse motive...
- Altele.

Astept completare de la colegu.
PS: da si cu semnatura prin taguri.



Morrigan edit:

Eu nu-mi bag pula in nimic, mi-e prea lene si ma simt imparicopitat plm


1 picioare in gard:

Onishka said...

iti bagi pula si-n cativa oameni...