Americanii

18 Feb 2008

Poll-ul trecut nici nu merita discutat, normal ca preferati Lucky Strike!


Poll nou: Ce ar trebui sa le facem americanilor? Va anunt pe aceasta cale ca eu sunt foarte sadic si nu-mi plac americanii. Ca sa intelegeti ce-i cu ultima varianta de raspuns. Chestia asta cel mai probabil imi va castiga o eticheta de terorist, nu-mi pasa! Mai nou (si nu numai) teroristii ajung prim-ministri.

Negative edit: Pentru ca nu'mi place polla de saptamana asta, pun si eu una in paralel. Check right sidebar. Please vote!


7 picioare in gard:

Anonymous said...

de fapt eu prefer winston light

si eu ma bazez pe mana ta

P.S. trebuia sa adaugi si: Castrati prin smulgere :D

Anonymous said...

bag pula in gatii mamii lor anu trecut mi-am luat o amenda de 300 Lire in Anglia si era sa ajung la la corectia juvenila daca nu ziceam k iz din nuj ce tara unde fumatul nu e interzis...

autoarbiter said...

oye dude!!! dai comentarii aiureaaaaaaa! vezi si tu la ce post comentezi inainte sa scrii

Anonymous said...

ba pune si alta varianta... :)) eu n-am nimic cu ei :P

autoarbiter said...

mda, matei e prea subiectiv. naspa. eu as fi facut alt poll, dar nu e randul meu.

Morrigan said...

matei a fost mai rapid si matei este FOARTE subiectiv. Exista momente pentru a fi obiectiv, momente pentru a fi subiectiv si momente pentru a manca sarmale

Morrigan said...

@kayker: winston nu era o optiune in poll si poll-ul nu era despre preferintele de zi cu zi. Cumpara-ti winston daca vrei, dar daca ne ceri noua tigari n-ai sa vezi altceva decat lucky strike (asta daca avem bani si nu luam si noi de la altcineva)