Acum imi dau seama...

27 Feb 2008

...ca politetea e un mare cacat. Politetea e, in principiu, un registru mai soft prin intermediul caruia poti spune cuiva ca e nedorit, ca a facut ceva gresit, ca e de'a dreptu'pur-si-simplu PROST sau alte-alea. Dar are si parti proaste. Este foarte posibil sa interactionezi cu un individ care nu percepe aluziile cum ar trebui, adica ia de bun tot ce zici tu cand esti politicos. Este nepoliticos sa dai pe cineva afara din casa, dar este necesar cateodata. Este sanatos cel putin. Intr'adevar nu e greu sa zici "daca'ti fut un picior, te duci pana'n pizda ma'tii", dar e mai frumos sa spui "nu ma deranjeaza deloc ca ai venit si tu, stai linistit". Caz in care'mi bag pula in ce'i frumos si va trimit in origini. Oricine ai fi, te avertizez, pe aceasta cale, dinainte sa ne intalnim: DACA MA CALCI PE NERVI, TE CALC PE CAP. Nu imi place sa repet, asa ca sper sa ma fa fi facut inteles de acum. Nu fi intruziv, nu fi nici prea retras, dar cel mai important, nu ma face sa ma chinui sa fiu politicos. Nu imi place sa ma prefac. O fac odata, de doua ori, de 520 de ori, si pana la urma tot imi suna un sonyericsson in creier, spunandu'mi "Tu esti idiot, ala isi bate joc de tine? Da'i una in mortii lui!" [Off-topic: ascult o melodie in sarba, in care mi se tot pare ca aud "da'te in mortii ma'tii", o sa fac abuz de expresia aia probabil]. La sfarsit de pagina scriu din nou: "Sa te fut in cur!". Politicienii sunt de cacat, babele sunt grase, mosii ma calca in metrou si mie imi place prea mult sa ascult reggae. Ma doare in pula. Tre' sa'mi gasesc si eu un tagline cum are redactoru' sef de la 24 FUN ["Avanti popolo"], am vazut ca e catchy rau. Ceva gen "Pupati popouo".


0 picioare in gard: