Altu...

16 Feb 2008

Pentru ca m'am saturat de atata "x si o", acum te poti juca "Pin the tail on the donkey" in varianta in care tu esti magarul. Fereste patratelu alb de alea cacanii si e ok. Nu se termina aici. Joaca'te cat poti, fa un printscreen [adica stai cu degetu pe buton tot timpu, cand patratu alb se face x ii futi una cat poti de tare >:) ], upload la ImageShack si lasa link'ul la comentarii. Facem clasament, dam si premii*.

Premiul I: Trebuie sa ne cumperi CATE o lada de bere[Morrigan vrea o sticla de rom].
Premiul II: Imi cumpara mie motorina o luna intreaga [Aparent eu (Morrigan) n-am nimic de castigat la faza asta, dar Negativu nu si-a dat inca seama ca o sa-mi fie sofer si o sa-l pun sa poarte si sepcuta caraghioasa].
Premiul III: Ma mai gandesc... [Doleanta lui Morrigan: sa imi vindeti mie sufletele voastre la un curs bun de schimb ]

Concursul se incheie cand imi iau eu permisul [aveti "ceas" in stanga-jos]. Bafta la impins patratu!

Steluta: premiile sunt fictive, aici jucam doar de "amorul artei"... PLM...

PS: Negative best so far


1 picioare in gard:

Onishka said...

:(( ics si gauraaa:((