Arta...

9 Feb 2008

Tineti minte cand dadeam eu cu capu in tastatura si postam ce iesea? Cum sa nu tineti minteee? Pai va sparg! Gasiti postul respectiv aici. Ei bine, activitatea asta a fost ridicata la rang de arta. Adica niste forumisti cu prea mult timp liber s'au apucat sa scrie poezii [?!?!]. Hai ca nu mai zic nimic! Clicuieste'ma ca sa citesti. I'm a trend-setter, yey! :)


7 picioare in gard:

Onishka said...

Nu crezi ca exagerati putin?
Ok, va e dor de vremurile alea... generatiile urmatoare sunt cam patetice, etc etc... dar acceptati odata

autoarbiter said...

nu inteleg. ce vremuri? vremurile cand dadeam cu capul in tastatura?

Onishka said...

pula! puteai sterge daca ti-ai dat seama :))

Anonymous said...

haaaaaaaaaaahahaha cat am mai ras la postu ala :D:D:D
da baietii astia faceau dinaintea ta prostii d-astea :)) "Dec 5 2005, 04:34 PM " plm
@onishka:care "ei"?. care vremuri ?:))

Onishka said...

Am postat un comentariu aiurea. Nu se voia a fi la articolul asta.
NEgativu' s-a prins, mi-a zis, dar tot l-a acceptat.

autoarbiter said...

m'am prins dupa ce l'am acceptat. nevermaind that. faza cu poeziile am descoperit'o pe ceapaneagra.net, au pus ei linku ala. la mine are mai mare relevanta...

Anonymous said...

pai trebuia sa dai comment la articolu respectiv