DIY - Psycho

6 Feb 2008

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!! Enteru matiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Acum? Sa'ti sparg tie capu' ca sa ma lasi pe mine sa scriu! Da'te'n pula mea! Zboara, puiule, zboara! Futu'ti mortii ma'tii! Nu'l scrie! Asculta'l! Banc: Ce sa zic ma? Ba, nu mai tasta! Scrie in pizda ma'tii Steluta, semnu steluta adica * [Shift si 8 boule!!!] Lovituri de baston. Pardon, de tac!! * [Steluta!]. Ups! Lasa tacuuuuu! Au! Au! Lasa "au" in pula mea tacu! Nu pe bune!!!!! [pauza turnir cu tacuri de biliard, si bile pe post de grenade, rupt tac biliard, end pauza.] Ce porcarie! Unde'i sucu? Mie, nu lu Aurelian! Aurelian! NUU. NU arunca sucu! Il las frate! Nu mai dau acuma! Ok, da' nu'l mai arunca! Bine ca vezi! Ce au ma? Sunt perfecte. Ca niste ghiocei tate. Rotunde. Sau ca niste ciocolate Twix! Si ce daca arata ca niste puli? Nu e gay frate. Cele mai gustoase mancaruri au forma de puli! Eu nu mai pot sa mananc banane din cauza asta. Mie mi'e scarba de puli. Castravetii nu ii mananc decat taiati. Pula mananca ma'ta!!1 Au, au, au!!! Doare, futu'ti capu ala sec!!! pula meaa! PLM...


7 picioare in gard:

Anonymous said...

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :P

Anonymous said...

bai coaie , nu mai aveti inspiratie d postati prostii dastea?

autoarbiter said...

avem momente de ratacire in oceanul imaginar. starea trece cand o sa avem din nou sange in alcool. ;)

Morrigan said...

Avem inspiratie, dar ne inspira la prostii... Lasa ca isi ia negativu carnetu, nu mai bea si nu mai scrie prostii. Eu voi continua in schimb, numai ca sa-i fac in ciuda

Anonymous said...

hahahahahaha... iti iei carnetu si nu mai conduci negative ? pff =))... sau poate ca nu :-"

Anonymous said...

=)) vroiam sa zic... iti iei carnetu si nu mai bei ? =)))))))))))))))) ce-a iesit

Anonymous said...

Parca ar fi faza din Alexandru Vakulovski. Mie mi-a placut.