Deja-vu

16 Feb 2008

Nu exista principii suficient de puternice!
Nu exista oameni cu vointa de fier!
Nu exista vieti fara decizii proaste si regretate!

Singurul lucru care exista sunt circumstantele...

Acestea fiind spuse, ar fi frumos din partea mea sa ma explic. Cu totii am zis la un moment dat in viata lucruri de genul "Eu n-o sa fac asta niciodata", unde "asta" poate fi orice de la fumat la dat spaga, luat spaga etc. E frumos sa fii tanar si idealist. E frumos sa crezi ca nimic in lume nu te poate schimba. E foarte frumos sa fii prost.
Toata lumea critica politicienii corupti, muzicienii care canta numai pentru bani si nu de dragul artei, preotii care traiesc in lux, mafiotii etc. Oare ei au planuit sa ajunga asa de cand erau tineri? Pe dracu, voiau sa fie politicieni corecti care sa schimbe situatia tarii in bine, voiau sa fie artisti carora sa nu le pese de bani, voiau sa-si slujeasca Dumnezeul, voiau sa fie politisti si sa lupte cu crima. Voiau sa fie baietii buni, dar anumite circumstante le-au naruit visele. Trebuie numai sa se gaseasca persoana gresita la momentul potrivit pentru a da peste cap toate principiile unui om.
Nu ma crezi? Adu-ti aminte de articolul asta urmatoarea data cand esti semi-beat si plictisit, sa vezi cate lucruri pe care ai jurat ca nu le vei face iti trec prin cap.

M-am resemnat, eu o sa fac toate nenorocirile de pe lume daca mi se da un motiv suficient de bun. Macar o sa am constiinta impacata ca nu mi-am calcat pe principii. Imi bag pula in ele de principii.


2 picioare in gard:

Anonymous said...

bine atunci.
pai si la o semi-betie asa... poti sa te abtii spre exemplu de la:
-a fii gay;
-a omori un om;
-a te sinucide etc
si tot dupa principii te iei... doar ca subconstient. Iti dai seama de ce urmari ar putea avea actiunile tale si tot te abtii. Cat despre cine stie ce vicii, acolo te poti lasa mai prejos, dar depinzand de circumstante, idei, bla.
eu n-o sa fiu niciodata gay,nici beat si nici in vreo alta stare :)) e chiar un principiu stabil la mine-n cap... cred... :-s

Morrigan said...

ok, la faza cu gay trebuie sa fiu de acord.