Deci... cacat

4 Feb 2008

Inteligenta e o prostie, e prea relativa ca sa fie altfel. Si m-am saturat de gagici care arata bine si au fata de cal. M-am saturat de vant rece, m-am saturat sa fiu ingrijorat tot timpu... (Roll the windows down, ...). A, da, m-am saturat sa am discutii stupide in care folosesc cuvinte elevate... de fapt asta imi place, dar nu acum. M-am saturat sa nu tina berea de sete ci, dimpotriva, sa-ti faca sete... da rau de tot (... this cool night air is curious ...).

Vreau eventual sa nu mai aberez si sa scriu ceva inteligent, dar nu e momentul. Sesiunea se termina abia joi, a mea cel putin... mama ma-sii (Let the whole world look in!). Si m-am saturat sa imi pese de lumea din jur, sa-si vada naibii de treburile lor asa cum si eu imi vad de ale mele (Who cares who sees anything?).

Am chef sa merg la mare si sa dorm pe plaja. Urasc marea, dar am chef de drumuri lungi (Roll these misty windows...). Pe bune, exista o cantitate maxima de Bucuresti pe care pana si eu pot s-o suport. Cum zicea si colegu, vreau vara si nopti cu 30 grade (... down to catch my breath again.).

Pana una alta, am chef sa dorm, dar imi este prea lene sa ma duc in pat. Zilele proaste se vor tine garla si o sa regret ca am pierdut una din cele bune. In gatu ma-sii, orice as face acum tot e prea tarziu, iar trebuia sa beau ice tea. (Won't you drive me home and back again?).

Si eu pot scrie aberatii, poate imi dati commenturi ca nu intelegeti care-i faza cu parantezele ca de-aia aveti google.

Si pentru ca imi bag pula si n-am chef sa mai fac un articol, luati de aci despre urmatorul poll: E despre locul preferat din tara (ma doare in cot ca va place voua la paris ca e romantic)


7 picioare in gard:

muffin said...

la ora doo si doo minute te trezisi cu deftonshi

Morrigan said...

neah, mai devreme, atunci am avut pe ce sa scriu.

Onishka said...

varianta acasa???
[fara in pat, dormind]

autoarbiter said...

eu nu inteleg alta chestie, in penultimu paragraf sunt niste litere bolduite. Daca le citesti doar p'alea iese and go go. A fost ceva intentionat sau e o coincidenta dubioasa?

autoarbiter said...

pui mesaje subliminale in texte, a?

Anonymous said...

mesaje subliminale - frame 25th effect :D
asa e piesa cu ce e scris asa doar ca mai zicea ceva ala :-? and go and go and don't nush ce bla plm ce comment aiurea.
PUNCT
.

Onishka said...

mmda, in curand o sa ne instruiasca sa omor presendinti americani prin blog.






Oh, wait!