Ea...

24 Feb 2008

Cand m-am certat pentru ultima data cu fosta mea prietena, ea a venit la mine si mi-a spus: 'nu te mai impaca cu aia, vino sa iti fac cunostinta cu o tipa super tare'. Eu m-am dus, am cunosut-o pe 'tipa' si mi-a placut. In sfarsit, povestea asta nu e nici despre fosta mea prietena, nici despre actuala. Acum vorbesc despre ea. Ea e tot timpul in preajma. Mai ales cand nu e dorita. Ea vorbeste cand ar trebui sa taca. Adica turuie incontinuu ca o gazeta. Pe scurt ea e dracu gol. Ea distruge mintile oamenilor, dar, mai important, relatiile lor cu alti oameni. Recunosc, cu fosta nu prea mergea, dar acum ce nu-ti convine femeie, de ce nu ma lasi sa-mi traiesc viata? Probabil nu intelegi unde bat: MAI LASA-NE SI SINGURI!

PS: povestea (care a devenit rezumat) apartine unui prieten care a preferat sa ramana anonim
PPS: daca mi s-ar intampla ceva asemanator, as ucide


1 picioare in gard:

Anonymous said...

sa-nteleg ca nu e scris de tine a ? :D

ps:de cand n-am mai intrat pe blogu vostru :-?...