De ce suntem inutili...

10 Feb 2008

Pentru ca ne e foame! Tot timpul in ceea ce ma priveste, dupa cum iti va spune orice cunoscut al meu.

Scenariu: Ti-e foame!
Pana te hotarasti sa te ridici de la calculator ca sa-ti faci un sandwich, ti se face si mai foame. Te ridici intr-un final si mergi la bucatarie. Timpul si efortul investit in prepararea sandwich-ului contribuie la sus-numita foame, astfel ca in momentul in care sandwich-ul este gata, nu mai este suficient pentru a-ti potoli foamea.

Totusi, dupa ce ai mancat trebuie sa-ti faci siesta. Asa ca te duci inapoi la calculator, gasesti ceva de facut, ti-e lene sa te ridici, si ti se face din ce in ce mai foame. Si asa am ajuns de unde am plecat.

Asta este calvarul prin care trebuie sa trec eu in fiecare zi, si ma indoiesc ca-s singur. Desigur, nu stau incontinuu la calculator, dar daca nu stau la calculator inseamna ca fac ceva mai solicitant (si implicit, care imi face si mai multa foame), care eventual nici macar nu poate fi intrerupt pentru o pauza de masa.


Acestea fiind spuse, articolul asta mi-a facut... foame. Mai am un sfert de sandwich in frigider, ma duc sa il devorez. Cum se face ca mai am un sfert de sandwich in frigider? Este vorba de un sandwich rotund, de diametrul unei pizza mici si de vreo 3 ori mai gros.

Negative edit: No. 200! Yey! [mi'e foame, brb]


1 picioare in gard:

Anonymous said...

ba si mie mi se intampla sa-mi fie lene sa ma ridic de la calculator... dar facand extrem de "interesante"le actiuni pe care le fac, si uit ca mi-e foame, asa ca ma trezesc la un moment dat cu gandul "ba parca mi-era foame..." si nu-mi mai e...