de adaugat...

7 Feb 2008

... in lista de lucruri/oameni in care imi bag pula: vacanta si toti cocalarii care pierd timpul pe net. Au luat liceenii vacanta si faci un stream de 3 minute de pe youtube in 5 ore. Sa ma fut in el de net! Cica... paranteza la vacanta: imi bag pula in vacanta, ca n'am de unde chiuli si ma sictiresc..... [/ end paranteza... plm [Morrigan zice...] .......]. PLm... cacatttttt!

Ps: daca vreau sa nu se mai duca postu cand apas enter ca prostu, pun un "q" la link si imi da eroare....... :))


4 picioare in gard:

autoarbiter said...

da, multumim de instiintare. tot nu'mi place...

Trafalete said...

inteleg ca e sesiune....dar acum ar trebui sa aveti cea mai mare cantitate de "inspiratie" contra materiilor idioate si profesorilor "geniali" ... si totusi nu prea mai scrieti :(

Morrigan said...

pai... unii din noi accepta faptul ca din propria lor prostie pica examene, si nu dau vina pe profi. Si daca e sesiune nu inseamna neaparat ca ne ducem la toate examenele... plm, eu cel putin

Morrigan said...

Maya (daca mai citesti aici), noi nu venim la tine pe blog sa lasam link catre 2ppg, mai ales fara nicio legatura cu articolul la care am lasa comment. De fapt, noi nu venim la tine pe blog si atat. Vei observa, sper, ca ti-am sters commentul