Acu chiar e randul meu

26 Feb 2008

Am invatat ca multora dintre voi nu le plac americanii, iau aici in considerare numarul total de votanti la polla pe aceasta tema si anume 29. Comparativ cu alte polle, numarul participantilor a scazut dramatic, probabil cu fundament in idiotenia ce inconjoara acest subiect. Am tinut mortis sa fac si eu un sondaj in paralel cu cel principal, special pentru cei care prefera sa se "abtina" de la a alege un mod de tortura pentru o rasa de oameni care ne cam lasa rece [da, "rasa", nu natie, totusi nu imi place sa cred ca am ceva in comun cu ei; asta ca sa nu zic "specie" sau alte clase de animale...]. Ca dovada, totusi, ca exista si oameni care au o atitudine mai sanatoasa, in doar doua zile am strans voturile a 12 vizitatori, ceea ce e imbucurator, in balanta cu participarea la cel principal pe o durata mai mare. Pula mea, vorbesc prea mult. Asa, long story short, noua polla se refera la ce ati prefera sa faceti in loc sa ardeti gazul de pomana pe bloguri. Adica viata reala. Cand nu frecati duda la calculator. Mata-mata! Ceau, pa!


2 picioare in gard:

Trafalete said...

not fair...sunt cateva chestii acolo care le-as face si multe altele care nu le-as face :(

autoarbiter said...

pai pune si tu una. daca nu poti sa filtrezi cea mai dezirabila actiune pe care ai intreprinde'o acum, bifeaza macar prima chestie care iti vine in minte cand zici "hai sa facem ceva!" daca nu e acolo in lista zi tu aicea si te amintim la sfarsit ;)