Vreau membru nou

25 Nov 2007

Preferabil fata, merg si baietii, sa aiba un vocabular dezvoltat [asa ca mine], un limbaj colorat, dar nu excesiv de vulgar [sa nu ne eclipseze], sa fie critic, sa nu fie impartial [preferabl liberal], si alte cacaturi d'astea. Din ce observ eu treaba merge bine cand ai coechipier, asa ca unde's 3 ... cacat... stiti voi. [Lasati comment daca va intereseaza, ar fi dragut sa aveti deja ceva scris, astfel incat sa ne facem o impresie. Puteti lasa si adrese de mail, ele vor ramane anonime]

Un amic a sugerat sa il cooptam pe Mircea Badea [din moment ce intruneste 90% din conditiile puse], dar din cate stiu eu, MB nu prea agreeaza fenomenul de blog [daca ar stii el ca aici poti sa injuri politicienii de mama si de tata, ba chiar poti sa o faci si anonim...]. Cu parere de rau... Badea e exclus. [ah, si... nu e fata. fetele au prioritate...].

Sa nu uit, in urma intamplarilor [sau lipsei lor] recente, i'm the girlfriendless dude again. Deci e liber si postul de "gagica-mea". Pentru cele interesate [la dracu, era sa scriu la masculin, imi tai singur craca de sub picere], va rog trimiteti CV insotit de poza, timbru fiscal si inregistrare vocala [ceva gen "mama are mere"] prin posta la CP -0, OP 333.

Ati urmarit Jurnalul TVR, multumesc pentru atentie!


7 picioare in gard:

Morrigan said...

Tradare!

autoarbiter said...

muie! vreau gagica, m'am saturat de masturbangeala!

Anonymous said...

Ba sa mor am citit vreo 3 posturi de-ale tale si credeam ca esti baiat ca ai ceva in cap da se pare ca esti cam rupt asa ca om. Si de-odata m-am intristat un pic, adica pula mea penibil sa cauti sa te combini pe net frate si prin blog, mai mult ca sigur o sa ajungeti prieteni buni ca nu poti sa flirtrezi pe net sa vezi ce reactii are daca merge daca nu merge, multe chestii.
Sfatul meu, iesi in mai multe ocazii cu prietenii si cu lume noua, si baga-te in seama cu toti si combini tu una.
P.S. laba nu e sanatoasa

Morrigan said...

sfatul meu pentru tine lucas, este sa te abtii de la comentarii cretine, si sa faci un transplant de simt al umorului.
Faza cu vrem membru nou este la caterinca, blogul se numeste "DOI prosti pe gard", nu "DOI prosti pe gard si o tipa"

Anonymous said...

Oricum ma abtin imi bag pula in blogul vostru nu mor daca nu mai postez, si daca chiar era caterinca (cam am dubii) atunci am vorbit aiurea, dar daca era pe bune ramane valabil ce am scris, si nu am zis nimic amuzant sau hilar, nu am spus nici o gluma, daca tu o iei in gluma e treaba ta, umorul meu e bine si sanatos, dar iti multumesc ca te intereseaza, bafta in continuare cu blogul

Onishka said...

Daca cineva are nevoie de socializare, sigur nu e Negativu' *fluierand*

denisa r said...

*laughing my ass off*
foarte tare