Indiferenta

15 Nov 2007

Azi am facut de acasa [P-ta Muncii] pana la Sala Palatului o ora si jumatate. Drum pe care in mod normal l'as face in 25 de minute [metrou + putin pe jos]. M'am incapatanat sa merg cu masina si am avut de suferit. Nu stiu daca mi s'a mai intamplat sa stau la acelasi stop 15 minute fara sa ma clintesc din loc. In intersectie... pula gabor. Macar se mai agita si ei, fac un efort, chiar daca fara rezultate. Trec in sfarsit de respectivul stop. Aceeasi poveste si pe Calea Victoriei. Incercari disperate de a schimba banda. Nimic. Claxoane, injuraturi, ajung in dreptul strazii unde vroiam sa fac dreapta, si de pe banda a doua incerc sa ma bag. Aud o bataie in geam. Ma uit... nimeni altul decat GARCEA. [am auzit ca nu'i mai cheama asa, astept comentarii pe tema asta.] Deschid geamul. "Ce faceti?" ma intreaba. "Incerc sa fac dreapta" raspund eu. " - Pai de aici?". "Ce sa fac, dom'ne, nu te lasa lumea, toti vor sa fie primii, sa stea ei in fata.". Scurta discutie despre cum traficul in Bucuresti e de cacat si nu face nimeni nimic. "Parcati aici pe trecere, nu se supara nimeni". Sugestia salvatoare. "Multumesc domnu' agent. O zi buna, spor la treaba!".

Ii doare in pula, ei au motociclete.


2 picioare in gard:

Anonymous said...

Se numesc gabori cel mai des, garda (merge si la plural si la singular), sticleti (pt un plus de originalitate cinefila) sau politia bah!( pentru un efect imediat de panica)

autoarbiter said...

da, mi'a placut... foarte... FOARTE! Mersi!