nu, nu, nu, nu, nu, NU!

25 Nov 2007

Ma bucur ca ma ia lumea in serios, dar Lucas* e un exemplu de "ASA NU!". Dragu' tatii, te rog eu, asteapta sa mai cresti, acest blog contine materiale care nu sunt destinate categoriei tale de varsta [n.a.: pubertate, astea]. Pentru toti cititorii nostrii [in special ai mei, va pup dragilor]: ACEST BLOG [in special ce scriu eu] ESTE UN PAMFLET. Va rugam lastati seriozitatea la intrare, dupa ce iesiti nu va mai vine sa o luati iar in primire. [Sper]

* Pentru cei care nu au citit comentariile lui Lucas, care pana la un anumit punct au fost foarte pertinente [adica nu m'au excitat cu nimic, daca vreti sa va faceti remarcati incercati sa ma contraziceti, poate asa incingem o discutie], dansul este autorul acestuia: "Ba sa mor am citit vreo 3 posturi de-ale tale si credeam ca esti baiat ca ai ceva in cap da se pare ca esti cam rupt asa ca om. Si de-odata m-am intristat un pic, adica pula mea penibil sa cauti sa te combini pe net frate si prin blog, mai mult ca sigur o sa ajungeti prieteni buni ca nu poti sa flirtrezi pe net sa vezi ce reactii are daca merge daca nu merge, multe chestii.
Sfatul meu, iesi in mai multe ocazii cu prietenii si cu lume noua, si baga-te in seama cu toti si combini tu una.
P.S. laba nu e sanatoasa". Comentariul se refera la ultimul meu anunt, in care v'am adus la cunostinta faptul ca as vrea un membru nou in echipa 2ppg si este intr'un registru haifaiv'ist de ultima speta [singurul lucru pe care il urasc mai mult este cacatul de porumbel pe masina]. Unde omul nu mai poate diferentia ce e serios de ce nu trebuie luat in seama, face gafe d'astea si nu o sa ii mai public comentariile, indiferent de natura, continutul, destinatia lor. Multumesc. Ciao fetele!


0 picioare in gard: