Cybersex

9 Nov 2007

Ce inseamna cybersex in viziunea mea? Inseamna ca ne indreptam catre clipa in care o sa ne faca telefoanele mobile laba si n-o sa mai avem nevoie de sex deloc. Sexul clasic o sa fie ceva foarte arhaic, ca si cum ai purta monoclu acum. Sper numai sa nu se demodeze sado-masochismul pentru ca ocupa o parte importanta din viziunea mea asupra viitorului.
De ce zic chestia asta? Pentru ca romantismul a crapat odata cu inventarea SMS-urilor. Cel putin ala a fost ultimul cui in sicriu. In momentul de fata eu am pe telefon un sablon de mesaj "I love you too". Eu nu cred ca daca as fi vreodata pus fata in fata cu situatia de a scrie respectivul mesaj as apela la un sablon. E unul din cazurile in care as avea un dram de decenta si l-as scrie personal, eventual as adauga si o greseala de ortografie numai ca sa fie clar ca n-am folosit sablonul.
In alta ordine de idei, hai sa ne luam de conversatiile pe messenger... pe care le urasc din tot sufletul. Am oroare de a sta cu fereastra de messenger deschisa si cu degetele pe tastatura incercand sa gasesc ceva inteligent de spus. Sarcasmul nu functioneaza, glumele risca sa ramana neintelese etc.
Eu nu vreau asa, eu vreau sa scriu DE MANA scrisori pe hartie de pergament, cu pana. Si DA, am o pana de scris si o calimara cu cerneala pentru ea, aveti ceva impotriva si nu va place sa aveti oasele drepte?


DA, sunt intr-o criza de anacronita!


8 picioare in gard:

Anonymous said...

laudabil gestul de a alege clasica hartie in devafoarea oribilitatilor electronice de automatizat spiritul bietului muritor pripasit la usa intredeschisa a dormitorului unei fete care ii poate garanta accesul in "extasy space" sau in "descarca-te si pleaca space" dot com-ul de rigoare.....da. iata o revenire in forta a ubei clasiciste in mijlocul epidemiei de romantism....dar ce te faci cand mainile tasteaza frumos pe un blog pentru ochii celorlalti si pentru constiinta proprie, iar sufletul suspina nefericit dupa foaia de hartie pe care sa-si verse dragostea infocata, fara ca acest lucru sa se intample vreodata. viziunea despre dragoste a la secolu 18 e laudabila, cand concretizarea viziunii e amanata pe termen nelimitat.

Morrigan said...

eu pot sa scriu pe hartie cat vreau, dar cateodata am chef sa si citeasca cineva ce scriu, si nu prea am posibilitatea sa imi infiintez propriul ziar. Si niciunul din cele existente nu ma angajeaza:D
In plus, eu vorbeam de romantism aici, nu de blog...

Onishka said...

lol, bine ca ai tu telefonul in engleza. Tot la mine ai vazut sablonul prima data.

Erato Seanna said...

ziceai ca: "si nu prea am posibilitatea sa imi infiintez propriul ziar. Si niciunul din cele existente nu ma angajeaza:D"

daca ai avea posibilitatea de a publica un fel d blog intr-o revista in limba engleza (care de fapt nu se stie sigur cand o sa apara), dar fara sa fii platit, ai accepta?

autoarbiter said...

normal ca ar accepta, si as accepta si eu [co-proprietar la blog], astept doar sa cereti

Erato Seanna said...

good :) dar dupa cum ziceam.. e incert cand va aparea exact primul numar,.. si la fel de incert e si cat de des va fi publicata si in ce tiraj.. acum facem chestia asta doar ca o incercare.. cam cum a fost cinefanul ;)
cum aflu ceva nou va las un mesaj aici sau trimit un mail ceva :)

autoarbiter said...

Multumim!

Erato Seanna said...

uh np o_O eu multumesc.. o_O