Babele din RATB 3

23 Nov 2007

Revenind la un subiect drag mie, astazi in drum spre casa iar am avut o incursiune in iad, in timp ce o babeta cu un Renault Clio [proaspat lovit, chiar in fata mea] imi face semne disperate ca vrea sa ma scoata de pe carosabil. Claxon, faza lunga. Baba surda, chioara. Scap intr'un tarziu de baba ucigasa, fluturand degetul meu preferat. Nu mai pun eterna intrebare legata de activitatile domnisoarei, va las pe vo... e pe pula mea sculata, CE DRACU CAUTA BABA IN TRAFIC? DE CE MORTII EI NU STA ACASA? Acolo are loc sa se invarta cat vrea, nu deranjeaza pe nimeni, eventual da cu capu' de marginea vreunei mese si scapam de ea.


1 picioare in gard:

Morrigan said...

Si de aceea nu au bunicile noastre carnet, pentru ca altfel un astfel de post ar fi o mare ipocrizie. Am ras de m-am cacat pe mine... ceea ce nu-i bine, pentru ca oricum duceam lipsa de chiloti curati