Japonia e o tara civilizata?!?!?!

21 Nov 2007

Nu, nu imi sta in fire sa postez fara sa spun nimic, dar chiar nu am ce spune, filmuletele vorbesc de la sine. Cel care vine cu ideile astea tampite se va bucura de respectul meu vesnic!

Exemplu 1

Exemplu 2 -daca nu aveti obiceiul sa va uitati foarte atent la filmulete, faceti o exceptie macar pe la minutul 3

Exemplu 3


3 picioare in gard:

Unknown said...

Hai sa nu etichetam o tara drept civilizata sa nu doar dupa o amarata d emisiune, k dak t uiti p youtube la emisiunile lu dan negru sau p otv si nu stii nimic d romania, e posibil sa ramai cu un gust si mai amar (asta in contextul in care romania oricum nu e prea civilizata)! recunosc k sunt poate si putin (mai mult) subiectiva avand in vedere k sunt studenta la japoneza dar totusi...:P

autoarbiter said...

pai ideea cred ca ar fi fost ca japonia nu e atat de civilizata pe cat credem. oricum nu prea vad ce treaba are una cu alta, dar e postul lui, nu al meu, probabil el stie despre ce vorbea... cat despre subiectivitatea cu care tratezi situatia data, pentru asta se fac comentarii, fiecare isi spune parerea, nimeni nu se supara. [doar noi, cand parerea voastra difera de a noastra]

Morrigan said...

Zei ai umorului, va cer iertare ca oamenii v-au uitat!


ideea era ca japonia nu e nici pe departe tara de constipati pe care o crede lumea. Nu mi se pare nimic civilizat in a te uita la televizor sa vezi cum isi infige un tip curul in nasul altui tip, de protagonistii emisiunilor nici nu mai zic. Dar e bine, ii mai umanizeaza chestia asta.