Un gico real jam

8 Mar 2008

DA, scrie in romana. Scrie "Maria Magdalena tinandu'se de mana cu Mantuitorul". Scrie ca nu stiu ce sa fac. Scrie ca vaca Joiana nu mai da lapte. Tot mai scrie ca nu stiu ce sa fac. Morrigan e in vacanta. Sa ma duc si eu? Sa continui sa scriu aberatii in absenta lui? Sa va tin la curent cu toate basinile mintii mele? Sa ma screm sa gasesc un subiect, astfel incat sa nu ne pierdem si ultimii cititori? Va obisnuisem sa cititi 2 articole noi pe zi. V'am cam uitat. Ne'am cufundat intr'alte operatiuni precum facultatea, cititul, iesirile prin parc si ne'am lasat cuprinsi de primavara. Mi'e dor de primavara trecuta. Intotdeauna la inceputul primaverii imi doresc ca noua primavara sa fie si mai buna decat a fost cea trecuta. Sa fac lucruri noi, sa admir peisaje nevazute, sa am sentimente noi, sa cunosc oameni necunoscuti. Vreau sa fac un sir de noduri, care sa fie primaveri, si fiecare nod nou sa fie tot mai strans. Update: Morrigan spune ca plamanii sunt rai si trebuie pedepsiti. Lucky is the Strike to his lungs. And even luckier is the one to mine. M'am plictisit. Intotdeauna mi se intampla asa. Parca as avea o rutina. De fiecare data pe la momentul asta ma apuca o plictiseala obositoare. Si plec spre pat. Te salut! Avanti spre bed!

PS: I found the tagline i needed.

PPS: Inca un post despre nimic si reteta plictiselii.


5 picioare in gard:

Onishka said...

Ne'am cufundat intr'alte operatiuni precum facultatea, cititul, iesirile prin parc si ne'am lasat cuprinsi de primavara.

Am ras cu lacrimi citind asta and I know why :-"

autoarbiter said...

pai cam asta era si intentia

Morrigan said...

bah... nu mai copia ideile altora... sau macar copiaza-le bine.

Anonymous said...

era a ta (ideea) exprimarea ?

Morrigan said...

faza cu mesajele subliminale cu versuri din melodii and such...