Din nou despre muzica

18 Mar 2008

Intrebat fiind de un terminat coleg de grupa de ce ascult rock, am ajuns din nou sa imi pun si eu aceeasi intrebare. Desigur discutia nu s'a terminat cu semnul intrebarii, au urmat si replici gen "Cum dansezi pe rock?", "Esti satanist?" si alte abureli. Dupa ce am reflectat indelung asupra subiectului [adica am stat 15 minute pe buda], am ajuns la concluzia ca ascult rock pentru ca este genul care mi se potriveste. De unde stiu ca mi se potriveste? Desigur, nu ascult doar rock. Nu sunt nici incuiat, nici prea deschis la minte. Nu ma laud cu muzica pe care o ascult, nici nu sunt prea reticent in a da raspunsuri cand ma intreaba cineva de sanatate. Mi se potriveste orice gen de muzica, atata timp cat ritmurile nu sunt repetitive, versurile au un inteles, sau o poveste [pe care uneori il/o intelegi doar beat], si gadila frumos urechea. Pana aici totul e ok. Dar mai exista si alti factori, cum este predispozitia. Tata asculta rock. Mama asculta si ea, mai putin. Prietenii mei asculta rock. EU DE CE PULA MEA AS ASCULTA MANELE? Rap nu ma incanta, deseori nu intelegi nimic din versuri, iar negativele il incadreaza la "Generic Repetitive Music" [cam ca alea cu Detroit 'n shit...]. Ca incheiere: "Beauty is in the eye of the beholder", deci ma fut in gusturile voastre in materie de muzica, eu le am pe ale mele si sunt de'ajuns.


2 picioare in gard:

Onishka said...

Sodomizezi capre in cimitir, ma? :P

the elder said...

Exact asta spun si eu, cand citeam parca imi citeam propriile cuvinte. =]