Bag pula si atat

30 Mar 2008

Asta e inca ceva de genu "Morrigan e in vacanta". Imi cer scuze pentru neplacerile cauzate eventualilor cititori ai nostri (daca mai avem) cu ultimele idei proaste cu care a venit echipa 2ppg. Eu voi scrie in continuare, asteptand sa revina colegul la sentimente mai bune sau alta eventuala intorsatura de situatie. Nu pot promite nimic in legatura cu viitorul acestui blog.


7 picioare in gard:

the elder said...

hai maaa nu dispareti... mai asteptati putin si eu zic ca o sa reveniti. :)

Morrigan said...

atata timp cat poate fi evitat acest lucru, blogul nu dispare. Problema e ca mai exista un singur prost pe gard momentan.

the elder said...

lasa ca vine si celalalt. ;)

punkbastard said...

am imprumutat si eu poza voastra cu "atentie parinti" pt blogul meu...sper ca nu este o problema...daca da..am sa o scot..stiu ca logic trebuia sa intreb first si p'orma sa o iau..dar sper ca nu va deranjeaza prea tare...:-? btw tare blogu:)

Morrigan said...

@punkbastard: nicio problema, si-asa nu cred ca e o creatie originala. Va trebui sa-l intreb pe negativ, ca el a pus-o acolo

autoarbiter said...

ba e foarte originala!

Trafalete said...

please don't give up ... you guys make my day sometimes :)