Am si eu ceva de zis

28 Mar 2008

Am primit un comentariu anonim, foarte caustic, legat de postul meu anterior ["Summitul pizdii"], cum ca cei 6 militanti anti-NATO ar fi prezentat vreun pericol pentru cei [cica] 100 de bosi care vin sa discute la noi. Cica aia face bombe si bada-bing, bada-bang, bada-bum. Fratele meu, nu stiu de unde tragi tu netu, dar acum lumea deja trage cu 30 "de mega". Si eu am doar o retea de cartier. Te asigur ca telecomunicatiile la Casa Alba sunt foarte avansate, nu se pune problema imposibilitatii din punct de vedere tehnic. Cei 6 pustani retinuti la vama aveau dupa ei materiale anti-globalizare precum CD'uri cu documentare, postere, steaguri si pancarte. Nu stiu cine esti, ce vrei sa afirmi prin comentarii atat de politice, dar ai face bine sa le trimiti semnate, daca vrei sa le mai public.


1 picioare in gard:

Anonymous said...

Pai tre sa-mi fac cont, anonim e mult mai simplu, daca vrei sa stii cine sunt, iti dau toate datele din buletin, dar nu cred ca te ajuta, poate iti mai alina curiozitatea. N-are importanta, nu-mi aduc acu aminte despre ce era vorba, a da, parca ceva de genu ca esti prea ofuscat ca fac astia summit, incercam sa-ti explic cum sta treaba si de ce se face la noi, probabil n-ai intzeles nici acu ce e cu treaba asta. Daca nu te preocupa problema, las-o asa, stiu ei aia mari mai bine ce tre sa faca, e important sa fi suparat, dar ar fi bine sa ai motive intemeiate, ma indoiesc ca tu, esti o persoana atat de importanta incat acest summit iti afecteaza afacerile, ai scaderi de vanzari, si caderi pe Dow Jones :). o zi faina si fara suparari!