Bag pula in gabori...

28 Mar 2008

Conditia "sine qua non" pentru a fi politist care dirijeaza circulatia este sa fii prost. Daca mai esti si provincial, e cu atat mai rau. Cu aceasta situatie ne confruntam noi in aceasta perioada a summitului pizdii ma-sii, o groaza de cretini provinciali care vad pentru prima oara in viata strazi cu mai multe benzi si semafoare, dar ne dirijeaza circulatia. BUCURESTIUL NU ARE NICIO VINA, COEFICIENTUL SUBUNITAR DE INTELIGENTA AL POLITISTILOR NE VA UCIDE PE TOTI.
Nu intentionam sa pun acest filmulet pe blog, dar a fost o "coincidenta" (nu cred in coincidente) interesanta faptul ca am primit 2 mass-uri cu el exact in momentul in care ma hotarasem sa scriu despre gabori prosti. Filmuletul spune suficient, dar ca sa nu credeti ca este un incident izolat, va anunt ca era s-o patesc si eu azi pe magheru, unde tocmai ma pregateam sa traversez (pe verde, desi nu-mi sta in fire) si vine un cacat de BMW, trece pe rosu si face stanga de pe prima banda de circulatie. Politistul era pe undeva la vreo 5 metri de acest peisaj.
Daca printr-un miracol politistii au invatat sa citeasca si au nimerit din greseala aici, ii anunt pe aceasta cale ca eu nu am mama, nu am tata, nu am Dumnezeu, si le iau mortii la pula de-acum incolo. Ma duc frumusel la politist, il anunt in cel mai politicos limbaj posibil (da, sunt capabil de asa ceva) ca e un idiot notoriu, ii cer numarul legitimatiei sau mai-stiu-eu-ce-pula-mea, si ii zic ca urmatorul lucru pe care o sa-l fac este sa-l reclam. Nu sunt sanatos la cap, nu imi pasa de consecinte si probabil cunosc legea mai bine decat un gabor provincial de intersectie.


MUIE MAH MUIE!!!


3 picioare in gard:

autoarbiter said...

esti idolul meu [azi]

Anonymous said...

pula mea, nu prea aveau ce face retarzii aia... da' in gatu ma-sii chiar nu aveau nicio reactie... coae, mai mult ca sigur au primit ordine STRICTE... nu bucurestiu e de vina, nu politistii... ci "Tăricenii" si toti slobozitii astia... puteau sa faca dracu rost de o masina de politie sa o duca mai repede pe fata, da' deh, umpleau si masina de sange, si cine sloboz mai avea grija sa treaca prea slavitii suspusi cacanari ai parlamentului... muie lor ma :>... muie lor si ca pun atatea interdictii :-"... le-ga-li-za-tion, le-ga-li-za-tion... lala

autoarbiter said...

kri e li-lu rau. la-la land asa.