Ce polla mea?

16 Mar 2008

Constat in urma ultimului poll ca majoritatea cititorilor nostri ar prefera sa futa in loc sa citeasca porcariile pe care le scriem [si eu as prefera sa fut in loc sa scriu, vorba lui Eminescu]. Mai sunt si cativa drogati/betivi care nu stiu cum au ajuns aici, dar 2ppg bodega nu'i, crackhouse nici atat. In ciuda absentei indelungate, nu am revenit cu idei fresh, asa ca din pura curiozitate vreau sa va pun o intrebare.


6 picioare in gard:

Morrigan said...

bah idiotule, ai uitat intrebarea si polla!

autoarbiter said...

ba nu coaie, esti tu prea iute de mana [pricepi si aluzia?]

Onishka said...

bai, voiam sa raspund serios....dar la ce comentariu am deasupra mea, nu pot...

Anonymous said...

nu-i mai usor sa deduci raspunsul prin http://www.onestat.com/aspx/reports.aspx?nav=i ?? (nush daca puteam sa folosex abref-uri si cacaturi d-astea...

autoarbiter said...

na ca nu stii, la poll in principiu fiecare voteaza o singura data, insa poate intra de mai multe ori pe zi. as prefera sa voteze "da" numai cei care ne viziteaza zilnic sau macar odata la doua zilnic [bizilnic? :))]

Onishka said...

Ce voiam sa spun in comentariul de mai sus, dar am uitat[datorita tie, Negativule!]:
Poate unii va au in a reader si intra doar cand primesc notificare[exista?mi-e lene sa verific] de articol nou.