SI CACATUL VOSTRU PUTE!!!

26 Mar 2008

Am in fata un fluturas, l-am gasit pe aici. L-am citit de curiozitate, e o porcarie pentru snobi. Voi reproduce niste fragmente din textul de pe el (in paranteze sunt parerile mele personale):
"Nu esti tu cel care miroase fake-ul din prima?" (Ba da, dar am citit pana la capat ca sa am ce pune pe blog). "Ai un roman in rucsac in loc de manual, esti cinefilul precoce, fotograful." (Clar, daca am un roman in rucsac in loc de manual inseamna ca-s mai bun decat restul lumii. In rucsac n-am de fapt nici roman, nici manual, doar geaca). "Esti tipa cu biletul de teatru in geanta, cea care intra cu tenisii in Ateneu, iubeste dansul si-i place sa primeasca flori." (CE PULA MEA AR TREBUI SA INSEMNE ASTA?!?!?!?!).


...Cacat, ma enerveaza oamenii astia care se cred superiori. Pana acum nu aratau pe fata cat de superiori se cred ei, dar cu fluturasul asta au intrecut masura. Ar putea la fel de bine sa scrie pe fluturas: "Cacatul studentilor de la filosofie nu pute!!!" (da, e ceva in legatura cu studentii de la filosofie). Sincer acum, eu unul nu prea vad de ce s-ar simti superiori studentii de la filosofie. Trebuie sa fii foarte destept ca sa stii tot ce-au scris Kant, Descartes, Platon, Socrate etc. si sa n-ai nicio idee originala. Pana una alta, ma doare in cot, e alegerea lor, dar sa ma lase in pula mea in pace cu aerele lor de superioritate.


3 picioare in gard:

autoarbiter said...

de'asta nu mi'a placut mie filosofia la liceu. daca il mai vad pe miscol il iau la "pinguini care se bese"...

Onishka said...

Mie mi-a placut o singura faza in fluturasul ala: 'Te miri ca m-ai primit?'
Si eu eram relativ wtf'iana dupa ce am citit intrebarea ci Hitler.
Partea proasta a fost ca eu chiar aveam o carte dupa mine...si intentionam sa citesc in timpul cursurilor...

the elder said...

hmmm eu sunt studenta la filosofie. aerele de superioritate insa le am de dinainte ha ha. m-am simtit putin cu musca pe caciula, dar deh, fiecare persoana percepe filosofia diferit in final.