Povestea vietii mele

16 Mar 2008

Nu-mi place sa imi povestesc viata pe blog, sau cum ar spune gurile rele: "sa-mi spal rufele in public". Voi face o exceptie, din simplul motiv ca anumiti membri ai familiei mele vor citi asta si poate reusesc sa proceseze concluzia.

Azi (duminica), ora 16:00, Morrigan dormea. Ca un motan castrat as putea adauga. Desigur, una din cele mai proaste idei existente este sa-l trezesti. Nu vei obtine cuvinte articulate, nu vei obtine cooperare, doar injuraturi (exceptie fac vreo 2 persoane, maica-mea nefiind in niciun caz printre ele). Logic, Morrigan fiind un fel de catar in costum de mongol, este trezit cu urmatorul pretext: "Scoala-te bah magarule ca astia (taica-miu si sor'mea, n.a.) au fost la cumparaturi, si vin in 3 minute" Pentru cititorul neavizat, voi oferi si traducerea: "Bah in 3 minute trebuie sa te scoli din pat, sa te imbraci, sa cobori in fata blocului si candva intre astea sa deschizi si ochii".

Am spus odata, am spus si a doua oara... AM SPUS DE ATATEA ORI CA M-AM SATURAT!!!!

DACA VRETI CA MORRIGAN SA COOPEREZE, IL ANUNTATI DIN TIMP, MACAR CU JUMA DE ORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ai inteles, Caterina?!?!?!

Negative edit: Bah nebunule maica'ta citeste ce scriem noi aicea? [Saru'mana, doamna Tasca]. Sa nu ma intelegi gresit, dar noi cam scriem prostii. Bine macar ca maica'mea nu stie sa deschida calculatorul [sau parola de boot >:)]


5 picioare in gard:

Anonymous said...

Da, ma-sa citeste in fiecare zi 2ppg. Se autointituleaza cu mandrie "mama de prost pe gard". Si probabil ca, la modul simbolic bineinteles, i se rupe de jumatatea de ora de care are nevoie frati-miu ca sa se trezeasca de-a binelea. Si stii care e greseala ta, my beloved brother? :D Ca ieri chiar ai fost gata de sclavageala in trei minute, asa ca sa crezi tu ca mai pune botul cineva din clanul Tasca la "juma de ora". :P

Best regards,

Sor-ta

Anonymous said...

acuma vad... voi n-aveti RSS!?

Anonymous said...

ba aveti, nu-mi publicati comment-ul cu rss-ul, dorm :)

autoarbiter said...

avem rss, avem. asa deci, trei minute? tradatorule!

Anonymous said...

saru'mana mama lu matei ;;)... :-?, da' citeste si commenturile ?