NU e final

10 Mar 2008

Inca nu ne'am retras. Inca suntem in stadiul in care ne intrebam ce pula mea am mai putea scrie, despre care voi sa nu fi auzit. Am scris de toate. Despre babe, taximetristi, gropi, RATB, cocalari etc. Chiar nu imi vine nimic nou in cap, deci cea mai la indemana solutie, cel putin pana se trezeste Morrigan la realitate, este sa declar concediu fara plata de cel putin o zi o saptamana o luna si ceva [inca nu stiu cat], timp in care ocazional voi posta articole gen tumblelog [in stilul ceapaneagra.net], fara prea multe comentarii.

LE: Multumim celor de la No.3 care ne sustin in continuare, chiar daca noi avem dubii in privinta viitorului acestui blog.


3 picioare in gard:

Onishka said...

mmda, numai no.3 va sustine...thanks

autoarbiter said...

frate, mai lasati'ma in pula mea in pace odata! nu sunt la oscaruri sa multumesc lui iisus si mariei magdalena... pana una-alta herminedirt publica articole despre noi, mai citeste'i si tu blogul

Onishka said...

whatever 8-)