Summitul pizdii

27 Mar 2008

In urma unei discutii aprinse cu un amic pe tema Summitului NATO de anul asta, am stat si am cugetat singurel [da, tigare+buda=idei cretine] si tot n'am gasit vreun efect pozitiv in toata parada pulii. Tot cacatul asta pentru niste discutii care puteau fi purtate foarte usor prin video-conferinta, fara trafic blocat in Bucuresti, fara interdictii de vanatoare in Suceava si fara alte multe cacaturi care ne doare. Inca o intrebare: de ce se intalneste Bush cu Putin la Navodari [sau la Neptun?? Tot n'am retinut]. Inca una: ce mortii lui cauta Putin la un summit NATO? Inca una si ultima: de ce ar trebui sa'l bage cineva in seama in legatura cu aderarea Georgiei si Ucrainei la NATO? Daca aia vor si indeplinesc conditiile atunci e ok. Parerea mea.
Se obisnuieste ca la fiecare intalnire d'asta [de cacat asa] sa apara si tot felul de organizatii anti-globalizare. Oamenii vin cu niste postere, flyere, cd'uri si flutura niste steaguri, dupa care pleaca acasa. Intrebarea mea este urmatoarea: oamenii nu mai au cd'uri, postere, flyere si steaguri. Atunci ce motiv mai avem sa'i tinem la vama? Exista vreun motiv pentru care vamesii pot interzice accesul in tara cuiva? Plm, ma pis pe mine, returning to cigarettes and buda.


1 picioare in gard:

Anonymous said...

Nu poti sa faci 100 de oameni sa se intalneasca in video conferinta, nu poti fizic, pt ca nu tine banda si apoi nu se inteleg intre ei. De ce vine Putin, pai daca e summit Nato+Rusia, de aia vine. De ce nu-i lasa pe aia sa intre in tara, n-au flyere, dar pot avea bombe sau pot crea. Fiind neinteresat sau nevrand sa pricepi ce e cu tot summitul asta pt ca nu te intereseaza, refuzi, injuri,negi, alea alea :).