Apocalipsa...

13 Mar 2008

...se aproprie, de ce am nega asta? Sunt constient ca in ultima vreme numai asta am in cap, dar mi se pare perfect plauzibil ce urmeaza sa zic.
Fac parte dintr-o categorie aparte de oameni si anume oameni carora le lipsesc instinctele de baza. Chestii de genul "instinct de supravietuire", "instinct de perpetuare a speciei", "instinct matern" etc. Aceste instincte stau la baza existentei oricarui animal de pe Pamant. Dar in ultima vreme din ce in ce mai multi oameni duc lipsa de aceste instincte. Se sinucid din ce in ce mai multi tineri, vietile lor devin din ce in ce mai neglijente. E mai important sa arati bine decat sa fii sanatos (vezi tipele care se infometeaza ca sa fie slabe), e mai important sa te simti bine decat sa traiesti (vezi dependentii de droguri) etc. Asta ca sa nu mai vorbesc de numarul in continua crestere al persoanelor care refuza sa se reproduca (homosexuali, lesbiene, femei care isi abandoneaza/omoara copii). Nu ca as vrea ca oamenii de care tocmai am pomenit sa se reproduca, dar numarul lor oricum creste.
In ceea ce ma priveste, sufar de apatie cronica (mi se rupe fix in pula de cam tot ce se petrece in jurul meu si cu viata mea).
Concluzia la care voiam sa ajung este ca genul acesta de oameni este din ce in ce mai intalnit. Daca o tine tot asa vom asista la o scadere demografica semnificativa si pana la urma, unul din oamenii astia tot o sa ajunga cu mana pe un buton rosu si... adio Terra!


Si in fond... de ce nu?


5 picioare in gard:

Onishka said...

Why look who's back in business! :P

Oricum lumea se termina in 2012 si-o sa murim cu totii, si drogati, si lesbiene, si bulimici si orice altceva ai mentionat pe'acolo.

Anonymous said...

puteam sa jur ca tu ai scris asta dupa titlu si propozitia care il continua... da... de ce nu ? oricum nu are niciun sens sa traim nu ? pt ce ? ca sa continuam viata ? si asta unde duce ? la ce au facut oamenii pana acum... ce e dupa ? incepe lumea sa o ia razna, intr-adevar. Oare chiar o sa se intample ceva ? Tot-mentionata apocalipsa e gata sa vina ? Pula mea, mi se rupe... vedem

Anonymous said...

totusi ar fi pacat sa se termine acum... nu s-au inventat masinile care sa nu consume nimic si zburatoare... nu am ajuns la un nivel "tehnologic" prea avansat... ar fi pacat

autoarbiter said...

wb morrigan

Morrigan said...

@oana: bag pula-n teoria conspiratiei, suntem o generatie de apatici si dobitoci, asta e un fapt.