Poll

3 Dec 2007

In dreapta aveti un sondaj de opinie deoarece ma indoiesc ca enervam suficienta lume.

NU MAI VOTATI CU BASESCU, E PROST ! ! !


VREM URMASI!!!


Cat despre berile alea... sa stiti ca intentionam sa le si incasam. Stim cine sunteti, n-are rost sa va ascundeti acum.

Negative edit: Da, deci pana acum avem de luat 15 beri [de caciula sa stiti, scrie CATE o bere] si trebuie sa ne imperechem cu 3 femei [care sper din tot sufletul sa fie chiar femei]. Singura noastra problema e cu aia care vor sa ne futa in gura, asta nu stiu daca e realizabil.


4 picioare in gard:

Anonymous said...

pas in fata =)))... 's kri :-"

Anonymous said...

na ca l-am modificat :>.. bere :>

Onishka said...

Like...eu nu vreau sa va port copiii si nici sa va dau bere...
I just like you guys, is that a crime?

Onishka said...

Bai, ghici de ce mi-am dat seama!
Pot sa-mi modific votul!
Asta fac de 5minute. Trebuia sa puneti mai multe variante.
[p.s. e 4:16am, sunt lipsita de viata sociala in momentul de fata]