Din nou despre politica

6 Dec 2007

Multa vreme am sustinut tare ca nu sunt inregimentat politic, ca nu "tin" cu vreun partid anume, nu vreau sa iasa cutare presedinte, prim ministru, etc. De cateva luni, poate de cand cu referendumul anti-basescian, mi'am indreptat interesul catre tabara liberalilor, PNL mai precis, nu pentru ca imi plac in mod deosebit, dar pentru ca urasc kistch-ul, deci urasc PD, PLD si acum nou-formatul PDL. PDL este un partid nascut din dorinta de a schimba ceva, din dorinta de a da oamenilor ceea ce isi doresc, adica libertate si democratie. Plm, nu am priceput toata smecheria cu astia, trebuie sa ma documentez, dar totusi stiu o chestie: PD este un partid care prin doctrina si convingeri NU fuzioneaza decat prin absortie. Cel putin asa zic unii membri nemultumiti de impreunarea celor doua miscari politice Adica vine nenea Stolo si zice "vreau cu voi", caz in care domnul Boc si administratia partidului ar fi trebuit sa inceapa o procedura de "inghitire" a PLD'ului, pastrand numele PD. Articolul 157 din statutul PD zice asa: PD poate initia si stabili diferite forme de colaborare, asociere, afiliere si fuziune pe plan intern si international cu miscari politice, partide politice si cu structuri ale societatii civile, atunci cand se constata ca ambele parti manifesta interes in realizarea unor scopuri comune, atata timp cat aceste scopuri nu intra in contradictie cu Programul sau Statutul PD, cu hotararile CN sau CNA, sau cu dispozitiile Constitutiei si principiile ordinii de drept. De aici imi dau seama de unde aceasta casatorie: ambele partide au acelasi scop: minciuna, disimulare, frauda, furt, inselaciune, si alte marsavii. Tot despre PDL am auzit de curand o declaratie, nu tin minte din partea cui: "PDL ar trebui sa se numeasca PP, adica partidul prezidential, pentru ca acesta serveste numai intereselor domnului Basescu".

Mi'e scarba de voi, domnilor politicieni.

News: Vreau si eu sa intru in PNL, daca stie cineva cum, cat costa, unde trebe sa ma duc, etc, lasati comment. [de data asta nu e o gluma si da, chiar mi'e lene sa ma interesez singur].


4 picioare in gard:

--- said...

http://www.pnl.ro/index.php?id=statut07

nush unde gasesti filiale sau cum se numesc, nu prea imi pasa.

Morrigan said...

Du bist ein Feräter!!!

muffin said...

dati-o dracu' de politica.
uite: am reusit sa imi amintesc sa schimb linkul:D

autoarbiter said...

multumiiiim!