In curand, aer la sticla!

30 Dec 2007

Omenirea e proasta. Veridicitatea acestui fapt a fost deja demonstrata in multe randuri, insa nimeni nu face absolut nimic pentru a se corecta.
Spre exemplu, eu sunt perfect constienta de cat de stupid poate fi sa dau zilnic bani pe apa imbuteliata cand as putea foarte simplu sa imi umplu o sticla cu apa de la chiuveta. Totusi, prefer sa fac asta, deoarece am pitici pe creier ce-mi spun ca apa de la robinet are un miros aiurea si gust ciudat.
Toate-s bune in Onishka land atata timp cat nu trebuie sa scot mai mult de doua bancnote de 1RON din portofel cand imi cumpar 2litri de apa. Insa, vreau sa stiu si eu care-i marea diferenta dintre Evian si Dorna si de ce se presupune ca apa adusa din Alpii frantuzilor e mai buna decat cea din Carpatii nostri.
Din curiozitate, mi-am sacrificat portofelul in urma cu cateva zile si mi-am luat o sticla de Evian, ca sa nu mor proasta. Papilele mele gustative spun ca Evian are exact aceasi cantitate de 'fara gust' pe care o are si Dorna si pe care ar trebui s-o aibe in mod normal apa. Ochii mei au observat aceiasi claritate in ambele sticle, iar lipsa gunoaielor vizibile cu ochiul liber a fost la fel de mare pentru ambele sticle. Rezultatele testele desfasurate de mine in decursul a 5minute duc la urmatoarea concluzie: Evian trebuie sa aibe proprietati magice pe care apa obisnuita nu le are, iar muritorul de rand cu salariu mediu pe economie si cu juma' de creier in cap nu le poate recunoaste.
Asa ca atata timp cat Evian nu e izvorul tineretii, nu ma face sa slabesc miraculos, nu ma ajuta sa gasesc dragostea vietii mele, nu-mi da puterea lui Superman si mintea lui Da Vinci si nu ma face mai buna la pat, eu o sa continuu sa beau apa ieftina.

Kids, don't forget: Evian spelled backwards is 'naive'.


12 picioare in gard:

Anonymous said...

sifon ba capitalisto, 1.2lei 2 sau 4 litri!!!

Anonymous said...

Foarte tare partea cu naive.
Si foarte adevarat ca poate noi astia nu putem vedea proprietatile magice.

autoarbiter said...

sa inteleg ca lumea deja stie ca te'ai mutat aici? :P pai ... numele [pe dos] spune tot, daca esti snob H2O din Valea Dornei e otravitoare, iar H2O de la francezi e dadatoare de viata [o fi "mulsa" din izvorul tineretii, parca in vama veche era, nu?]. eu raman loial "H2O + Al + Pb + Jg" de la chiuveta. Simbolurile chimice: [pentru cei care acum au venit te la Pocreaca]: Al = Aluminiu, Pb = Plumb, Jg = JEG!

Morrigan said...

Nu-i mai simplu sa bei bere?

autoarbiter said...

mda.. cel mai simplu e sa faci pe camila...

Onishka said...

No, lojic ca o aflat lumea. N-ai dat anunt?

muffin said...

se gaseste evian pe aici? cat cat?:D

Morrigan said...

Normal ca se gaseste evian, dar nu ma intreba unde ca nu e genul de informatie pe care vreau s-o tin minte. Perrier stiu sigur ca se gaseste la NIC, dar nu mai stiu cat costa

Onishka said...

Da, eu am luat de la o benzinarie[OMV mai precis], dar sigur au si in marketuri. Eu am dat 78.500rol, adica 7.85ron, adica plm, pe 1.5l
Si n-a meritat.

autoarbiter said...

80 de mii sticla? adica 55 de mii litru'? Esti dementa, copilu! Si sa'mi bag pula, cum de tu gasesti numai OMV'uri, ca eu stiu unu singur spre unirii si nici nu's sigur daca e omv...

Morrigan said...

Foarte simplu, NU IN BUCURESTI!

Onishka said...

Exact, nu in Bucuresti. Eram in drum spre Bucuresti...mai precis, eram in Pitesti.
Iar OMV'uri in Bucuresti stiu prin Militari.

Hey, dupa cum spuneam, mi-am sacrificat portofelul.