Poll 2

11 Dec 2007

Chestia cu poll-ul risca sa devina un obicei. Acum ar trebui sa stiti procedura: votati sau va ia mama naibii ca va stresez cu mass-uri!


In legatura cu poll-ul precedent, o sa ramana aici vreo saptamana sau pana cand ni se scoala, ca sa vada lumea rezultatele. Rezultatele le scriu si aici, ca sa fie gasite in arhiva.

La intrebarea "Ce parere aveti despre noi?", lumea a raspuns in felul urmator:

9 oameni vor sa ne futa in gura
8 oameni nu stiu despre care "noi" e vorba
2 idioti l-au votat pe Basescu... no further comment
24 de oameni au sa ne dea CATE o bere
5 fete ne vor purta urmasii cu conditia sa isi recunoasca identitatea


8 picioare in gard:

autoarbiter said...

trebuie sa te anunt ca mie mi se scoala destul de des, asa ca trebuie sa te gandesti la alt moment istoric care sa te determine sa scoti dracu pollu ala!

Morrigan said...

Daca n-ar fi extrem de gay (hai, luati-va de mine ca-s homofob!) as zice ca tre sa ni se scoale simultan...
Adevaru e ca il scot cand mi se scoala MIE, si tine-ti erectiile pentru tine

autoarbiter said...

impotentule! mwhahaha >:)

Anonymous said...

e bine ca, credeti ca 3 fete vroiau sa va poarte copii, eu cred ca erau homosexuali pasivi.

autoarbiter said...

parca scrie 5 si, da, sunt sigur ca sunt fete, macar 3 din ele

Morrigan said...

homosexualii nu pot sa faca copii. Cunoastem identitatile a cel putin 2 din respectivele fete.

Onishka said...

Eu trebuie sa va dau bere[cause you couldn't have had more retarded poll options].
Dar, cum stiu ca Morrigan nu iese EVER when I call him, o sa astept sa va prind impreuna...poate am noroc si uitati *fluierand*

Onishka said...

HEI! Uite o varianta. Mi-a zis unul dintre boi fata in fata[and I am sure that wasn't by mistake]