Anti-gravity device

13 Dec 2007


Cu siguranta toata lumea stie deja intrebarile alea exsistentiale gen "Adam avea buric?" sau "De ce Tarzan nu are barba?". Ce multi nu stiu este ca daca legam pe spatele unei pisici o felie de paine unsa cu unt [n.a.: separate painea cade pe partea unsa si pisica in picioare] obtinem un dispozitiv antigravitational rudimentar. Mai mult de'atat, am putea rezolva problemele lumii legate de energie, adica am descoperi perpetuum mobile. Nestiind care sa atinga prima Pamantul, cele doua vor incepe o miscare de rotatie cu o viteza tot mai mare, levitand. Schema este inca incompleta, pisica nestiind ca trebuie sa se invarta se uita ca proasta la ceas.
De aici tragem concluzia ca toate acele intrebari existentiale au un raspuns, desi la prima vedere raspunsul suna ori prea stiintific, ori la nivelul unui copil de 3 ani.

Later edit: m'am gandit mai bine, nu ar fi perpetuum mobile, la un moment dat pisica va linge untul, deci va cadea in picioare, felia nemaifiind unsa cu nimic...


4 picioare in gard:

Anonymous said...

cat de beat/high erai inainte de a face "editul" ala/ [eventualele greseli de scriere sunt datorate betiei mele acute]

Anonymous said...

si daca nu ajunge pana la unt????

Anonymous said...

haha

autoarbiter said...

nu eram beat/high, daca nu ajunge la unt suntem smecheri, imi fac masina cu motor "pe unt"