Poll nou

26 Dec 2007

S'a terminat inca un sondaj, am aflat ca va masturbati cam des, asa ca, de curiozitate, urmatorul este pe tema sexuala. Intrebarea se refera strict la activitatile intreprinse de comun acord intr'un cuplu, deci daca iei muie fara sa vrei nu se pune...

Later edit: Pai nu ne dau autoritatile muie cu fiecare lege noua? Cu fiecare minut petrecut in aglomeratia din traficul bucurestean? Cu fiecare groapa din asfalt? Cu fiecare ban pe care il platim ca taxa sau impozit fara sa primim ceva in schimb? Asta nu e de comun acord, ba chiar eu as vrea sa divortez de Romanica... sa fiu si eu ca unguru: INDEPENDENT SI AUTONOM!

Eu si negativu ne dam incontinuu muie reciproc, diferenta e ca eu nu port prezervativ, si il mai fut si in cur inainte. Naspa imagine mentala, nu? E DOAR MUIE METAFORICA PERVERSILOR!!!
Morrigan


6 picioare in gard:

Onishka said...

Sper doar ca mama Negativului sa citeasca articolul asta.
*lacrima* Ati recunoscut in sfarsit...

Anonymous said...

5 oameni nu isi amintesc ultima muie.
Deci, nu sunt singura abstinenta nu? :-"

Anonymous said...

=))) ce comment v-a lasat onishka =))... ba, "a practica" in sensul de "a face"??... adik ca baiat sa dai limbi ??? YUCK ! :-" pute gura :-l :|

Morrigan said...

orice fel de sex oral: dat muie, luat muie, dat limbi, luat limbi...

Anonymous said...

Linsul in cur se pune ca sex oral?

Morrigan said...

Sincer as fi preferat sa nu aud intrebarea asta... nush, eu zic ca nu, pentru ca nu e implicat niciun organ genital in ecuatie.