Nu mai, de acum ma opresc

24 Mar 2008

Sunt cateodata in cate o pasa mai proasta, cand ma gandesc ca toata lumea ma evita, nimeni nu imi ofera nici cel mai mic sprijin, toate se sparg in capul meu, toti au ceva de impartit cu mine. Apoi adorm, visez cate o prostie si cand ma trezesc ajung in fata calculatorului si iti povestesc tie ce s'a intamplat. Acum nu am chef de asta. Acum am chef sa ies la un vin. Rosu. Demi-sec. Exact cum imi place. Am chef sa nu iti mai spun ce ma deranjeaza la tine, incercand inca o data sa te schimb [si sa nu ma mai calci pe picior in autobuz, baba nemernica]. Vreau, de data asta, sa te invat sa faci ceva nou. Bine, nu e nou, dar e prea rar intalnit in ultima vreme. Ia bicicleta, plimba'te prin oras. Ia scuterul, daca ai. Mergi pe jos. Ia troleibuzul sau tramvaiul sau metroul. Gandeste'te la banii pe care ii economisesti, la timpul pe care il salvezi, nemaifiind nevoit sa stai juma' de ora in trafic la un semafor. La copii tai care vor respira aer curat. Si gandeste'te la mine, taranoiul cu 4 clase, cu *shall not be mentioned* Q7 sau X5 sau Cayenne. Cu motoru meu de "x mii de cemece", cu cisterna de benzina dupa mine. Si gandeste'te la gustul de noxe pe care il vei avea in gura cand demarez eu in tromba. Eu sunt taranul de pe strada ta, care trece la 12 noaptea cu subwooferul in portbagaj. Eu te deranjez din somn. Vreau sa te invat ceva: scuipa'ma!


4 picioare in gard:

Anonymous said...

posesorul de scuter e cineva cunoscut tie :))?

autoarbiter said...

neah, nu era o aluzie, chiar as vrea un scuter...

Anonymous said...

ca a lu moldoveanu asa..

autoarbiter said...

ba chiar mai smecher...